آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت

آموزش رایگان سئو و آموزش رایگان بهینه سازی سایت از طریق سئوی داخلی و سئوی خارجی شامل لینک بیلدینگ و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

بایگانی
آخرین مطالب

سئو چیست؟ آشنایی با مزایای سئو

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization که به اختصار به آن SEO گفته می شود می باشد. اصطلاحا به آن بهینه سازی سایت نیز گفته می شود که منظور از بهینه سازی سایت همان فرایند سئو و کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو است.

مزایای سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

مهمترین مزیت سئو، رسیدن به رتبه های اول موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مورد نظرتان است که می تواند بازدید کنندگان زیادی را به وب سایت شما سرازیر کند. به عنوان مثال اگر موضوع فعالیت وب سایت شما فروش اینترنتی عطر و ادکلن است، در صورتی که وب سایت شما در کلمه کلیدی "فروش عطر" و یا "فروش اینترنتی عطر" در صفحه اول گوگل باشد، بازدیدکنندگانی که به دنبال خرید اینترنتی عطر هستند وارد وب سایت شما شده و احتمالا از شما خرید خواهند کرد.
در واقع بدون اینکه هزینه ی زیادی بابت تبلیغات وب سایتتان پرداخت کرده باشید، توانسته اید مشتریان خوبی از سراسر ایران (و حتی جهان) بدست آورید. این در حالی است که برای رسیدن به این میزان بازدید روزانه می بایست هزینه ی بسیاری برای تبلیغات وب سایتتان می‌کردید اما حالا فقط با استفاده از ترفندهای سئو به صورت کاملا ساده و حتی رایگان می‌توانید با حضور در صفحه اول گوگل، بازدیدهای بسیار زیادی کسب کنید.

بهترین زمان شروع سئو

بهترین زمان شروع فرایند سئو و بهینه سازی سایت، پیش از راه اندازی وب سایت است. در این زمان بهتر است تمامی تنظیمات مربوط به سئو، نصب و تنظیم پلاگین سئو، تنظیم نوع نمایش عنوان صفحات، تنظیم آدرس صفحات و... انجام شود و سپس وب سایت راه اندازی شود.
در صورتی که مدتی از شروع فعالیت وب سایت شما می گذرد نیز نگزان نباشید زیرا به سادگی می توانید وب سایتتان را بهینه سازی کرده و برای رسیدن به رتبه اول گوگل تلاش کنید.
من در این وبلاگ به آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت می پردازم. پس با من همراه باشید تا قدم به قدم با فرایند سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید.
  • احـ مد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی